kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sometimes I just love It...

... But most of the time I really wish It was totally different !
'
'
Precis hemkommen efter att ha spenderat dagen med min älskade lillasyster ! :)
Har varit en sväng in till staden, handlat lite, hon inte jag :P
Sen vart det Rasbokil och hämta lite grejs och sen tillbaka till Onslunda för att dona lite, det börjar ta sig nu, det är riktigt fint där ute :)
Sen kom Jocke hem, han vart tvungen att jobba idag, när han kom hem åkte han på uppdrag på engång silikona fast T-listen i badrummet, skruva upp drapperistången, slruva upp hyllor och ja allt. :P
Jag och Natta spikade upp lite tavlor och dylikt, bra bra ! :D
Sen lagade vi lite mat, Natta stog för hasselbackspotatisen och jag stekte lövbiffen :)
Riktigt gott vart det må jag säga :D
Efter maten vart det mer jobb. :)
'
'
När det mesta va klart drack vi lite kaffe och jag pratade med Taantyy en sväng med, mitt i maten :P
Och så var det dags för dom att dra sig mot sängen för dom skulle trots allt jobba imorn, :)
Så då åkte jag hem, :)
'
Nu ska jag ta och riva ur sängkläderna, slänga dom i maskinen och så ska jag duscha innan jag slår igång den :D
Sen blir det filmmys, med mig själv och mina jag, så klart ! :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback