kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Solen tittade fram till slut :)

Ja efter allt regnande och snusk väder så kom solen fram iaf, och riktigt skönt har det varit att sitta på balkongen med en kaffe och en cigg :)
Har fått lite viktiga saker gjorda idag med, :) Har beställt nya sommardäck till bilen, och det behövde jag ju, men böt liksom leverantör nu. Istället för BPZ som jag förövrigt är nöjd med så vart det Fälgexperten, för BPZ beställer inte däck längre så det fick bli så, bara jag har nya däck så är jag nöjd, och ska hämta som nästa vecka, och så blir det omläggning och balansering och så åker dom på mina små pärlor. :) Och så börjar projektet nästa helg med, känns bra :D
Han ska bli fin igen min bil, så fin han kan bli just nu iaf :D
'
Pratat med Johannii med, ska aggera lite chaufför om ett tag igen, bara till stavby så det är ju inte så långt och inte så farligt :) Sen blir det nog hemma en stund för mig. Om jag inte åker över till lillasyster, appropå det så har jag pratat med henne om tatuering, och hon va på, så ska kolla lite priser och så bara, så får vi se när det blir av. :D
Förhoppningsvis snart :D
'
Nej ta en kopp kaffe till och sen ta en cigg tror jag :)
'
Du var så gullig, du var så snäll, men du ändrade din person och sa upp dig som vän, eller ?
'
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback