kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Psykologi enda upp i halsen !

Träningen gick jätte bra, svettigt och jobbigt, men skönt :)
Duschade när jag kom hem, och så pluggade jag massor, åt lite sallad och kebabkött.
Och så kikade jag på kvällens avsnitt av BB, kom på det nu, det va länge sen jag uppdaterade om JUST NU I BB HUSET, men har inte kollat så mycket på liven på senaste, men ska uppdatera så fort jag har möjlighet :)
Nu har jag pluggat massor med, psykologin står mig enda upp i halsen ska jag tala om, kan jag den inte nu så kan jag den inte imorn. Men men, får la se, har ju skrivit bra på dom andra proven så varför inte det här :)
Det visar sig helt enkelt. Nej nu ska jag ta och tvätta bort sminket, fråga mig inte varför jag inte gjorde det när jag duschade, och sen ska jag ta och krypa ner i sängen. Trött nu ja.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback