kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Nice, massa nice ! :D

Bra dag i skolan, som vanligt, hade psykologi och sen fick vi gå igenom HLR på medicin lektionen :)
Och sitta med lite frågor :)
'
Visst är han söt ? Jag döpte honom till Algot !:D
'
'
Efter skolan så vart det hem en snabbis och sen åkte jag mot Alunda, hämtade upp Hubbabubba och så åkte vi mot staden, till Fälgexperten och hämtade ut mina nya däck, söta grabbar där vettue :)
Sen vart det Rääääsbokil, träffade på Natta och Rocco på deras promenad på vägen, pratade en stund, och sen vart det Kölinge, hämtade mina fälgar och lämnade dom hos Färna.
Åkte och lämna av Hubbabubba och sen hemåt, så nu ska jag ladda inför träningen ikväll :D
'
Jo, jag har två blåmärken på låret, vart kommer dom ifrån ? Vad har jag gjort ?
Ett är avlångt liksom, ingen aning alls och jag som trodde att jag va nykter i helgen.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback