kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mr.Blund here I come !

Ja nu har jag suttit och pluggat hela kvällen, det känns som att jag kan det här nu, en sista blick på orden och det jag är osäker på innan jag stänger mina gröna :)
Haha, ja Han somnade ifrån mig stackarn, trött han, :) Men det är ju en dag imorn åå.
Och förhoppningsvis så är jag glad hela dagen imorn med. :D Som idag.
'
Fått en kommenatar av Ullesnutte igen :D
Postat av: Ullesnutte;)
'
Hej:)
'
Ja nu e de bara sätta igång med lite mat, sen e de bara att P L U G G A .... Men du ska se att de kommer gå finfint imorrn:-) Så klart! :)Vi fixar de:) 
skönt & träna med, man behöver de, fast de tar emot, men jäklar så skönt de efteråt!! 
'
Ha det bra, ses imorrn:)
'
Svar; Ja precis och plugga vart det, och ja det gå nog kanonbra ska du se :) Ja, det va jätte skönt att träna, men hon körde sluta på mig minsann :P
See ya tomorrow, Ullesnutte :)
'
'
Nej ut och ta nattciggen nu, och sen borsta tänder och sen krypa i säng :D
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback