kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Morn morn !

Vaken och pigg, elller ? Jora lite kanske, fick ju iaf sova runt 8 timmar så jag ska väl vara nöjd iaf.
Idag är det dags, ska åka och hämta mina nya däck idag, wiiie ! Så jag får på mina sommardäck till helgen iaf :D Lycklig tjej ! :D Och så blir det fixa och dona med den till helgen med :) Hihi !
'
Snart dags att bege sig till skolan med, så nu sitter jag med ett glas kaffe och har tagit morgonciggen. :)
Ska förvarna Hubbabubba sen med, att vi åker direkt efter jag slutar skolan så man hinner in och hämta däcken, och sen hinner lämna dom i Rasbokil så att jag får omläggning och balansering och så :)
Ska boka framvagnsinställning med. Och ikväll ska jag även boka tid för tatuering för mig och Lillasyster :D
Nej nu ska jag dricka upp kaffet och sen ska jag aggera oskyldig liten skolflicka :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback