kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Massa mys ! :)

Maten vart jätte god, mumma ! Mätta som djur vart vi med ! :)
Sen diskade min hunneybunney åt mig, så snäll så :) Så vart det en cigg, och lite prat, och lite skratt åt tvn med. :)
Sen åkte hon hem, och jag ja jag ska väl ta fram böckerna snart och plugga lite och va lite duktig, så jag får det gjort, för imorn ska jag jobba hela dagen, och sen har jag bokat hela helgen.'
'
Men det ska nog gå bra trots mitt fulla schema. ;)
Nej, ska kika på lite BB först och sen blir det böckerna :D
'
Måste bara visa vad jag lyckades göra igår på jobbet med mina pensionärer :)
Och ja, dom hjälpte till och va jätte duktiga :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback