kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Massa fart :)

Som sagt så åkte jag och Rocco ut till Kölinge, träffade pappa och Thompo och pratade lite, drack lite kaffe, hämtade lite grejer inne och sen åkte jag till Natta och Jockes lägenhet, och så kom Tessan och Erik med nyckeln så jag kom in och så började jag städa och dona. :)
Gjorde badrummet klart och så kom Natta, hämtade Rocco och så åkte hon vidare, så jag städade på där, dammsög överallt, torkade skåp och så i köket. Packade ner det sista och så åkte jag vidare till Onslunda, lämnade av mat och sådär från kyl och frys och sen åkte vi allihop tillbaka till Rasbokil för att grilla och så vart det. :)
Massa grillmys vart det :)
'
'
Många skratt vart det å kan jag tala om och mätta vart vi, gott som fasen :D
En mysig kväll vart det, men när det började mörkna så gick Natta och Jocke upp och hämtade Smirre och Lala för att ta med dom till huset, och Lala sjöng för oss hela vägen till Onslunda, stackarn, men det gick bra när vi väl va där och släppte ur dom ur burarna. :)
Skruvade ihop sängstommen, eller ja Jocke gjorde det och jag va bara trött :P
Pratade med stackars Hubbabubba med som fått problem med bilen. Åkte hem efter ett tag kände att jag inte orkade mer. Ringde Hubbabubba när jag kommit till Gimo för att kolla hur det gått, och hon va på väg hem då, hennes bror kom och hjälpte henne.
Och jag, ja jag är trött. Ska kika på BB avsnittet och sen lägga mig i sängen tror jag.
'
I saw a falling star, and You were my wish..
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback