kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag :)

Uuuursäkta mitt herrskap för att jag inte har uppdaterat så mycket idag. Men imorse så hann jag inte blogga innan jag åkte till jobbet, och på dagen har jag inte varit hemma, kom hem för en stund sen bara. :)
Har som sagt jobbat idag, och det känns bra att kollegorna saknar mig :) Då är man ju omtyckt där iaf :)
Va kul att jobba, men jag va i köket idag och ska vara där tills på torsdag. :)
Gick jätte bra idag, och det kommer att gå bra resten av dagarna med, för jag är ju jag ! :D haha !
'
Efter jobbet så åkte jag till Lillasyster, vart bjuden på kaffe och så satt vi utanför henne i solen rökte och drack kaffe medans Rocco sprang omkring och lekte. :)
Tessan och Ejiiik kom efter ett tag och drack kaffe dom med, :)
Sen åkte vi upp till mamma och pappa, och skulle lasta lite grejer, hinner liksom parkera bilen innan Maya kommer springande :) Min lill tuffla <3 Hon sprang och hoppade upp i famnen på mig. Då blir man glad inombords ! :D
Så jag gick över och hälsade på Carro med, Lisen sov hon.
Busade lite där medans Natta och Tessan va och hämtade släpvagnen.
Och när dom kom så lastade vi den med massa grejer och så lite i min bil med, så åkte vi mot deras nya hus. :)
Det va jätte fint där, och finare kommer det att bli innan Natta är klar. Vi bar upp och in allt, jag och Natta konkade på allt tungt, och Tessan tog dom lite lättare grejerna då hon hade lite ont i ryggen.
Vissa saker va ju tyngre än de andra men det gick, har muskler ja :P
'
När vi va färdiga med det, så åkte vi hem till Natta och åt lite, och så vart det kaffe och så fortsatte vi bära saker.
Fick med oss det mesta men mycket kommer att gå på flyttlasset i helgen. :)
'
Vi åkte hemåt, och jag åkte in mot staden för att få min nya stereo inkopplad, vilket gick som det gick i början men sen så ;) Haha. Och nu har jag den fungerande, lovely ! :D
Ladda ner lite nya låtar nu med, och slänga in på usbn, och sen jäklar ! :D
Efter det blir det sängen för min del lite trött och jobbar imorn igen :)
'
'
?"Löften är till för att brytas.
Drömmar är till för att krossas.
Människor är till för att knäckas.
Hjärtan är till för att splittras.... "
"Löften är till för att brytas.
Drömmar är till för att krossas.
Människor är till för att knäckas.
Hjärtan är till för att splittras.... "
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback