kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kom inte på en vettig rubrik.

Då är denna dag snart slut med och dagen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ändå :)
Hamnade i Skyttorp, drack kaffe vart bjuden på cheesecake, fyyy mig !
Och så pratade vi och så :) Busade lite med lillgrabben, och så solade jag massor, linnet åkte av och bikini och kjolen kvar. Kunde ju inte sola naken lixx.
Och lite färg har man ju fått, men det går ju sakta för en som har helt fel pigment. Men iaf, jag har hela sommaren på mig :D
Sen vart det en tripp in till stan, handlade lite och sen ut till Rasbokil och fixade med hästar, och sen tillbaka till Skyttorp och lagade mat, mätta vart vi och gott vare :)
Klockan sprang iväg och jag åkte hem, och nu sitter jag här.
Imorn är det skola igen, lovely ! :D Ska sätta mig och plugga lite nu, :)
Pluggade på förmiddagen idag, men meningen va att jag skulle plugga och sola idag, men det vart ju inte som jag hade tänkt mig så jag pluggar nu ist men det går lika bra det. :)
Tänkte försöka skriva provet om diabetes imorn, så jag har det undanstökat och på onsdag är det dags för Psykologi prov igen :)
Ääälskar skolan, och ääälskar värmen som är ! :D
Nej nu blir det down in the books och göra lite nytta :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback