kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kanon väder är det !

Godförmiddag på er, nej jag vaknade inte nu !:P
Jag vaknade innan 9 faktiskt men gick inte upp förns 9 :)
Tanken va ju att jag skulle skriva prov idag, men eftersom att mentorn är sjuk så vart det inte så.
Får ta och leta upp någon idag och skriva det imorn istället helt enkelt för skriva det ska jag innan jag går ut på praktik ! :)
Ska ringa till min praktik med och kolla hur det ser ut nästa vecka :) Kan ju vara bra att veta menar jag hur man ska gå och så :)
Eftersom att det inte vart något prov idag så hade jag ju massa dötid att göra av med, så vad gjorde jag då, jo jag städade haha !
Dammade av allt och så diskade jag och drog fram snabeldraken och dammsög, ååh så duktig jag va :D
Känns bra nu när det är gjort och med bra musik i högtalarna så går ju allt alldeles utmärkt :)
Så nu är man klar med det, så vad ska man nu göra ?
Ska jobba ikväll iaf, kaos på jobbet. :P Men jag är snäll och ställer upp ja :)
Fast då blir det ju ingen träning som jag hade tänkt, men ja får ta den en annan dag istället, imorn tex :)
'
Nej ta och läsa igenom lite diabetes och sen ringa praktiken och hoppas att man får prata med handledaren :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback