kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jobbat idag ! :)

Ja men förlåt så mycket, jag hann liksom inte skriva blogg imorse, för jag gick upp senare än vad jag hade tänkt mig. :P
Hann göra kaffet medans jag gjorde mig iordning, men hann inte dricka det hemma så jag tog med det i min sportiga mugg :D
Men sen kom nästa problem, det va ju frost ute, och jag tvättade ju bilen igår så låsen va liksom sig lite fryssna :P
Men jag kom in efter ett tag iaf, så det va ju bra. Och så brummade jag till jobbet, kändes rätt bra även fast jag va trött och inte riktigt van med att gå upp tidigt.
Men dagen gick bra, fint väder ute, underbart. Skönt att få sluta tidigt och njuta lite av vädret. :)
Ska väl ta och hoppa in i duschen om en stund, och så måste jag diska med, :P
Hustomten sköter ju inte sitt jobb, så då lär ju jag göra det.
'
Sen får man se vad som händer och sker ikväll :)
För nu är jag leeeeeeeedig :D Jobbar inte förns på måndag igen, skönt att få in lite extra stålars :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback