kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jahopp, dags för sängen !

Ja då va man hemma igen efter en fartfylld dag, jobbade som jag sa hela dagen, från 8-21, och när jag väl slutade och fick åka hem så pratade jag med lillasyster och så åkte jag förbi där, fick med mig Rocco i bilen, så åkte vi ut till Kölinge och lämnade av lite grejer och sen vidare till Onslunda, för att där lasta av massa grejer, så nu är det fullt med grejer där kan jag säga, jag och Natta började packa upp lite grejer men svårt att veta vart man ska börja lixx, men det tar sig väl i helgen skulle jag tro. :)
Och nu har man kommit hem, och är barnvakt till lilla Rocco med, för Natta och Jocke åker till Örebro imornbitti för att lasta hans sista grejer. Så då tar jag hand om honom så länge. :)
Jag tänkte att jag skulle hoppa in i duschen nu, kan vara skönt efter en arbetsdag och annat :)
Sen blir det sängen ska sova så länge jag får imorn och så plugga lite :)
För resten av dagen blir fartfylld den med :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback