kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ja då hade man påsklov dååå :D

Yes, dagen har gått bra även fast jag var rackarns trött över hålan och psykologilektionen, huah !
Men skönt nu när man får vara ledig ett par dagar. Han sover fortfarande, attans plutt ! :P
Har försökt väcka Honom som Han sa att jag skulle göra men nej, det gick ju inte, Han har väl säkert telefon på ljudlös med, mupp ! Får väl se när Han hade tänkt vakna då.
'
Pratat med pappa med som har pratat med Färna, han kunde inte lägga om mina däck, attans, dom fick inte plats i maskinen, för stora däck ja sörrö. Men det löser jag på ett annat sätt :)
'
Försökt vila lite nu på eftermiddagen med men det gick ju såådär måste jag säga. Så jag får väl va trött då, fast nu är det inte så farligt iofs, om bara karln kunde vaaaaaakna. :P
'
Har pratat med Taantyy med, och vi ska fixa det där med mina däck :) Så får dom väl eventuellt fixade imorn. Får man ju hoppas iaf. :)
Jaha, nehe, om man skulle ta och samla ihop all pant som står i skåpet och tar en massa plats och åka och panta den och handla lite grann. :) Så man kanske kan äta lite med.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback