kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Isn't it just lovely ? :D

Yees indeed ! Dagen började med psykologi, nice nice, fick sitta breve Ullesnutte idag, :D Pricken över i:et där :P
Sen fick vi tillbaka proven som vi skrev förra veckan, och det gick bra, VG på det med. Som jag förväntat, och jag är heeel nöjd ! :D
Och så pysslade vi med lite annat arbete i psykologin.
Sen var det rast, åt lunch, och drack kaffe och rökte.
Sen vare dags för medicin, alltid lika kul, vi började prata om Akutsjukvården och allt sånt :) Jätte intressant.
Och jag har fått några mess från Han idag med :) And I'm still happy !
'
Nu är man hemma igen, skulle behöva städa, men får ta det imorn för måste även plugga till provet imorn, och så ska jag iväg och träna ikväll med, nu jävlar ! ;)
Tänkte väl ställa mig och diska lite nu, och försöka hitta på någon mat, några tips ?
Och sen dyker fröken Juhlén ner i böckerna och anteckningar och avlägsnar sig från verkligheten en stund. :P
Jag ska fanimig grejja detta imorn :D
'
Nej mot disken !
Puss och Kram !
'

Comments
Ullesnutte ;) säger:

Hej:)



Ja nu e de bara sätta igång med lite mat, sen e de bara att P L U G G A .... Men du ska se att de kommer gå finfint imorrn:-) Så klart! :)Vi fixar de:)

skönt & träna med, man behöver de, fast de tar emot, men jäklar så skönt de efteråt!!



Ha det bra, ses imorrn:)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback