kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Inte varje dag man blir väckt kl.4 :)

Jo jag är vaken nu, är färdig med, så jag skulle kunna gå till skolan nu på engång om det inte va så att klockan bara va halv 8. ;)
Men ja, jag vart ju väckt kl.4 imorse. Tänkte vafan nuråå ?!
Men det va inte Han som ringde, utan det va Hans kompis/inneboende ;)
Dom hade tydligen röstat och röstat på att jag skulle komma och sådär. Trött va jag. :P
Men fick mig en liten pratstund med Han med, och det va mysigt. :)
Sen skulle jag få fortsätta sova, jag försökte men det gick inte, kunde inte somna om, jag fick iaf några timmars sömn. :)
Men Han är söt ändå. Plutt, haha, "jag du är en plutt" :)
'
Och nu sitter jag och dricker min andra kopp kaffe, Han sover nu. Men Han sa att jag skulle ringa senare så ska fan göra det med :D
Om man kanske skulle ta och plugga lite, göra pappret om mikroorganismer. Vad ska jag annars göra ?
Nej kaffe, en cigg och plugga lite :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback