kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ikväll blir det fredagsmys !

Har gått runt och luffat här hemma nästan hela dagen, haha. Nej men jag kollade klart på Törnrosa och sen kollade jag en sväng på Disney channel, och sen hoppade jag in i duschen, diskat har jag gjort med, och varit duktig :)
Gjort mig iordning och sådär med, och lyssnat lite på musik och dansat lite, inget ovanligt typ :P
Men jag älskart !
Och nu sitter jag här har kollat på när deltagarna har kört, charader och lekt andra lekar som att sjunga en bit av en låt och så ska nästa person förtsätta på en ny låt på det sista ordet :P Svårt att förklara men det gick ju sådär för dom :P
Och så har dom haft en geografilektion med, :P
'
Och nu sitter jag här, lyssnar lite på musik, och sjunger med, och väntar på att Chris ska komma, hon borde vara på ingång nu, och då ska vi ta och gå ner och äta lite :)
Sen blir det massa film och massa mys :)
Och Chris har fått den stora äran att välja filmer hela kvällen, special uppdrag :D
Nej jag ska nog ta och gå in och testa min nyinköpta ögonskugga nu, kolla om det va nå bra köp :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback