kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Huahliiiigen ! :P

Japp nu är man hemma efter ett träningspass, ojah, hon körde hårt med oss idag tycker jag, det är tur att jag har min bästa vän Bricanylen, jag menar då är jag dopad ;) Haha !
'
Innan träningen så fick jag ett trevligt besök av Johannii, drack lite kaffe och pratade lite. :)
Och så pluggade jag ju förstås med. Duktig idag känner jag. :)
'
Nu har man duschat med, alltid lika skönt efter träningen. :) Ska väl sätta mig med böcker nu igen, så jag grejjar det här imorn. Håll tummar och tår för mig :D
Nej, ska ta och torka lite grann, och sen klä på mig lite med, kan vara bra så slipper jag frysa. :P
39 läkemedels ord here I come ! :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback