kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Home sweet, sleep :)

Ja då är man hemma igen efter en fartfylls kväll/natt :)
Åkte ju som sagt ut till Kölinge, fick ett samtal av Stoffe på vägen ut, han va i Gimo, så det va ju typiskt att han inte ringde tidigare. Men men, :)
Kom iaf ut till Kölinge, då hade dom frisering där hemma, Carro stod och rakade Thompo, på huvudet alltså.
Och så vart det flummigt på engång, fattar inte, det ballar alltid ur när jag och Carro är med varann. :P haha !
Vi spelade lite Bubble buster och väntade på att Thompo skulle duscha och bli klar och sådär.
När han väl va klar så skulle vi åka, och va ställer sig herrn och gör då, jo det ska jag berätta.
Han går runt i köket ock plockar lite grann, glad, rom, cola en påse med limeskivor, och sugrör, ja sugrör, och inte bara ett sugrör utan en hel förpackning. haha !
Den så kallade spritlådan, det saknades bara en duk så hade det kunnat varit en piknick låda. haha !
Jag och Carro hade väldigt roligt åt det, och så stod dom och gjorde Skalle-per hoppet i köket, Thompo gjorde det, och så skulle Carro göra det, åt ena hållet gick det bra, men när skulle göra åt andra så vart det för kompicerat. :P haha ! Men det gick till slut ;)
Messade med Taantyy om morgondagen då hon och William har bokat mig, vi ska busa massor :D:D
'
Kom in till stan, och så åkte vi till, nästan vid brantingstorg och skulle hämta upp Markus, vi gick upp och hälsade på Hanna med :D En trött och less Hanna, men jag fick ett leende och en kram så mig tyckte hon om :D
'
Sen rullade vi ner mot Flustret. Satt där en stund och dom drack en grogg i bilen, och sen gick dom så jag åkte neråt igen. Kollade läger på Shell, och så åkte jag runt lite grann, pratade med Albert, och söt som han är så kom han och gjorde mig sällskap, det ballade ur lite och jag va ju trött, så det vart flummigt då med. :P Jag kan ibland ja :D
Messade med Han med, lilla snutten, han jobbade natt, och hade mycket att göra, stackarn. :( Men sa åt honom att jobba lugnt, då fick jag iaf en smilegubbe :D
'
Busade med Albert, och så messade jag med Ääänders, och han kom ner till Shell efter ett tag han med, och ja flummigt vart det, men kul !
Äänders va trött, och flummig så han sprang runt och öppnade alla dörrar och bakluckan flera gånger, så jag fick stänga dom hela tiden, även motorhuven åkte upp en gång. Rackare. :P
'
Efter flummigheterna med dom, och det tackar jag för, så var det dags att åka till flurran och hämta upp fyllisarna. Och alltid lika trevligt, och kul hade vi med. Haha, ja dom kan dom där två. Donken vart det ju självklart med, :P
Och jag har ju lärt Thompo att Nuggets är gott, så han hade vart in och köpt det, och 10 cheeseburgare. haha !
Som vanligt med andra ord ;)
Släppte av Markus och sa godnatt så åkte jag och Thompo hemåt. Blåste satan gjorde det, kände det i bilen, och bulig väg och hela fadderullan. Men kom fram, väckte honom, fick en kram och så sa vi godnatt så gick han in med sina cheeseburgare, och sin spritlåda. :P
'
Jag åkte hemåt. Trötter och så.
Slog ett litet rekord, från att jag släppte av Markus, ut till Kölinge och hem på 45 minuter. :D
Kändes bra :D Och nu tänkte jag krypa ner i sängen, säga godnatt till Han och till er.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback