kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Helt sluuuuut !

Träning va skön, men va helt slut efteråt, ännu mer armar nu så dom va som spagetti när vi va klara. Konditionsdelen är rätt jobbigt den åå, men det kan bero på att jag har noll kondition och min förbenade astma.
Men det gick ju, fick ont i foten dock, men jag körde på ja :)
'
Hade en liten pratstund med Agda efteråt och sen vart det hem, messade lite med Han och så klev jag in i duschen.
Messade lite mer, och så kollade jag på BB, och så ska jag väl ta och krypa i säng nu, sista dagen i skolan imorn innan lovet. :)
Jo juust, har bokat tatueringstid nu, så i Maj blir det av, lite väntan men det är det värt ! Då hinner man ju lägga undan pengar och sådär med. :)
'
Ah nej har sagt g'natt till Han, så säger väl det till er med :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback