kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Goodnight sweetheart...

Vart inte så jäätte mycker gjort på eftermiddagen, inte va jag ner till förrådet med lådor, eller så, haha ooorkade inte. :D
Pratade med Taanty en stund iaf, och så åt jag lite grann med, ja jo, jag gjorde ju det.
Sen vart det soffan och kikade lite på Disney channel, och så messade jag lite med Han med. :)
'
Pratade med pappa med, pratade om min bil och sådär, och kommande projekt, som är månlning av extraljusen, sommardäck, fälgar och ja allt. :)
Pratade lite om annat med, min pappa är bra han, :D<3
'
Kollade på Greys och hängde lite tvätt och så startade jag en ny maskin. Kollade klart på Greys, satt på msn, och sen vart det BB. :)
Och så självklart, messade med Han, han gör mig glad, och det känns ju bra så, men som sagt, en dag i taget, sakta men säkert, lära känna varann, och så får vi se.
Nitlotten har man ju dragit några gånger, så får väl se.
'
Men rackarns söt är Han ! :D
'
Och nu ska jag väl ta nattciggen, och sen borsta tänderna, har hängt sista tvätten med. :)
Messa lite med Han och sen sova :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback