kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Godmorgon alla snuttisar ! :D

Ja visst, önskar bara att det va liiiiite finare väder, men det är ju måndag så det hör väl till antar jag. :)
Men idag är det skola med, och det är ju alltid lika roligt. :D
Sitter och kikar lite på Vakna med the voice! :P Haha ja det är kul att ha något att lyssna på när man står i badrummet och gör sig iordning. :)
Har packat iordning matlåda och sådär med, och packat ner böcker och dylikt. Och nu är jag redo för att bege mig, men lite tidigt än.
Fick några timmars sömna i natt iaf, men det är helt okej. :)
Och dagen och vädret till ära så har jag på mig mjukisbyxor, och bryr mig inte. Älskar mjukisbyxor :D
'
Nej nu ska jag ta och ta en cigg, och dricka lite proviva och sen är det dags att bege sig. :)
Puss och Kram !
'

Comments
Anonym säger:

det finns inget skönare än att gå i mjukisbrallor:) jag hinner knappt innanför dörren förrän mina åker på! :)

Skriven: -

Anonym säger:

hoppsan glömde skriva namnet, men de e ju Ulle;)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback