kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

G'natt, sov gott !

Efter en bra dag så är det dags för mig att krypa ner i sängen, trötter nu ja, blir så när man jobbar. :P
Och imorn blir det ännu mer jobb, huah ! :P
Tar med mig medicinboken och så pluggar jag lite mellan turerna, :)
Har precis kollat på kvällens avsnitt av BB, och säger bara usch mår illa bara jag tittar på det, korv i massor, bluääh.
Och så massa grädde och bakelser på det, jag ryyyyyyser.
Stackarna men dom verkar ju klara det, men fattar inte hur Gurkan får i sig så mycket, 15 jävla potatisar :O
Och vad han hade på dom ska jag inte ens yttra mig om, nej bluuuääh !
'
Äsch, nu bajsar jag på det här och kryper ner i sängen, som sagt jobbdag imorn med.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback