kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Gjort staden osäker ! :)

Nu är man hemma igen efter att ha gjort staden osäker några timmar. :)
Hämtade upp Linda och Jossan och så åkte vi in till staden, först vart det skopunkten, och sen vart det ett matförslag, vi käkade på kina, det va ett bra tag sen och gott som fasen va det, men känner mig dum nu. Usch fy på mig. Får ta igen det imorn och resten av vecka tror jag. Inga för goda saker nu inte. Slag på handen.
Efter att ha ätit så gick vi till New Yorker, och sen vart det Gränby och gick i massa affärer där, jag unnade mig lite jag med, tyckte att jag förtjänade det :)
Efter några timmar där så åkte vi hemåt. Släppte av damerna i Alunda och så åkte jag hem, så nu har jag packat upp det jag köpt och startat en maskin med tvätt så nu ska jag plugga lite tänkte jag, skriva ännu ett prov imorn. :)
Så jag har det överstökat.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback