kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Full fart hela dagen :)

Nu är man äntligen hemma, och kan ta det lite lugnt :)
Fullspäckad dag :D
Åkte som sagt in till stan, passerade jobbet en sväng först meningen va att jag skulle prata lite med chefern och så, men dom va på möte så det gick inte, så jag åkte och mötte upp Taantyy vid gamla macken, så åkte vi ut till Kölinge, där va Natta och borsta hästen, så slog vi igång lite kaffe och så fikade vi och pratade ett tag, jätte mysigt :)
Så slängde vi in mina däck i bilen och så åkte vi in till staden, snurrade runt ett tag och hamnade på Rogers däck och så fick ha mina däck omlagda ! Mega nice !
Åkte och köpte lite dricka till grabbarna och sen vart det hemfärd, eller ja, till Kölinge iaf för att hämta bultar till däcken och så åkte jag och böt däck, eller ja eftersom att jag är lite labil så fick jag hjälp :D Det tackar jag för !
Sen hem till mamma igen och då började städningen, torka hela bilen invändigt, och dammsög och så vart det en tvätt :D Så fin så när jag va klar :D
'
'
'
Pratade med Tobben en sväng med, meningen va ju att han skulle byta stereo åt mig, men det blidde inte så, han hade inte tid med det. :P
Så får ta det en annan dag.
Så jag åkte hem, stannade på OK här i Gimo och köpte cigg och sen hem, så nu har man varit hemma en stund, ska väl ta och äta lite nu, vilket jag inte gjort alls idag btw, har inte hunnit.
Så nu känner man huvudvärken, aj aj aj !
Så nu ska jag äta :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback