kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Förlåt för dålig uppdatering idag :)

Men det har varit fullt upp och så har jag inte varit hemma heller. :)
Taantyy kom ju, och vi drack kaffe och pratade och så, sen gjorde jag mig iordning, Tant med, och så åkte vi in till stan, hem till Nina, där Bella också va :)
Så satt vi där och pratade och lyssnade på musik och hade väldigt trevligt :)
Sen bar det iväg ut på staden tog ett varv och så åkte vi och käkade och tog ett varv till, sen vart det shell, och träffade lite folk där, mycket trevligt, åkte ut och släppte av Nina och Bella på Gårn och så åkte jag och Tant tillbaka till stan, och härjade som bara hon och jag kan :D
Totally lovely ! :D Och kul hade vi måste jag säga :D
Fick mig en lite Mickanbilen fanclub med, haha, alltid lika roligt, dom diggade mina extraljus och min dekal, och självklart min sportratt. :D
'
Vart några varv på staden och så vart det en åktur till Bålsta med, för att hämta hunden, och det ångrar jag absolut inte, yummie säger jag bara. :D Mer än så säger jag inte. Men jag log iaf och ler fortfarande :D
'
Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova lite efter en gaaaalen kväll/natt :D
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback