kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fint men blåsigt !

Det gick jätte bra i skolan idag :) Skrev provet i diabetes och det gick hur bra som helst kändes det som iaf :)
Sen fick man tillbaka psykologiprovet, :) full pott och MVG :D :D Jag ÄR bra !
'
Sen vinkade man hejdå till klassisarna man träffade idag, för vi går ju ut på praktik på måndag, så kommer inte att träffas lika mycket nu. :( buhu !
'
Va hem en sväng och sen hämtade jag ut pengar och tankade bilen, sen begav jag mig till Vallby till Ninas och Jennys garage där dom va, Taantyy med. Pratade en sväng och tog en cigg. Sen rullade jag vidare till Uppsala, och fick leta efter R-center, jag och stan lixx går inte ihop måste jag säga.
Men med lite hjälp från Tobben så hittade jag deras nya lokal.
Och bilen fixad, han tyckte lite synd om mig Rickard, så jag fick nedsatt pris, haha ! Är jag bra eller.
Och så rullade jag hemåt efter det, eller ja, gamla hemmet Kölinge så här befinner jag mig nu. :)
Har bråkat lite på mamma, :P ska väl kika om Caroline vill ta en kaffe med lilla mig och så ska jag passa på att tvätta bilen :) Kan ju inte ha en smutsig bil visståå ?
'
Puss och Kram !


'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback