kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Duktig jaa :)

Ja kom hem efter skolan, och en flummig psykologi lektion, och började städa heeela lägenheten direkt, rensade bland massa skit och slängde det, dammade överallt, dammsög, och torkade golvena, självklart med musik i högtalarna så jag kunde ränna omkring och dansa samtidigt och sjunga för mig själv, allt går så mycket enklare då :)
Men med min massiva träningsvärk va det fasen inte lätt måste jag säga. :P
Och så startade jag en maskin med tvätt, hängde ut täcket på vädring, och bäddat iordning sängen, förstår inte, jag sover själv i den där 120 sängen, men ändå ser det ut som att minst 3 personer har sovit i den ibland, :P
Och nej, jag har inte haft två personer i min säng, jag har sovit väldigt själv.
'
Pratat med Thompo med, ska aggera fyllechaufför på fredag, lovely.
Och så ska jag väl ta och försöka hitta på något att äta med. Humn, eller så kanske man ska skita i det.
Varför äta liksom, :P Äter ju ändå själv jämt, och det är ju inte så jäkla kul måste jag säga.
'
Skulle behöva ställa ner lite i förrådet med, så ska väl ta och packa ihop vinterkläderna och bära ner dom.
Och va lite mer duktig. Sen förtjänar jag fanimig en stund på soffan, och kanske en film :)
Om jag inte hittar på något annat att göra såklart.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback