kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det va den kvällen det ! :D

Ja nu har Chris åkt hem, hon skulle svänga förbi station och hämta upp Micke innan dom åkte mot Easthammer. :P
Vi har iag haft trevligt och mys, va ner och käkade på Värdshuset, gott vare. Och så gick vi förbi Ica och handlade lite på vägen hem, och sen hem hit och drack lite kaffe och så kollade vi på film. :)
Vi kollade på Tangled, eller ja Trassel. Fyy fan så bra film, haha, ja man fick sig några skratt, och bra va den ju :D
Efter det så kollade vi på lite bilder och videos på datorn, från olika tillfällen, och jag visade videokollaget jag gjorde på och till Maya, hon tyckte att det va fint, och jag är jätte nöjd med det fortfarande :)
Kikade på lite andra saker, och så gick vi ut och rökte och så slog vi igång Shan The man Atci, och Blattefierad, man kan aldrig kolla för många gånger och oj vad vi skrattade. :P
Rökte efter den filmen, och så slog vi igång nästa film med Shan, Comedy tour :D HAHA, ja kul är det ju !
'
Och nu har hon som sagt åkt hem, och vad ska jag så hitta på, ja det vet jag inte än. Kanske kolla på en film till :)
Kanske kika lite på BB, eller så :D
Det visar sig :D
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback