kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Det där med rubrik.

Ja måste erkänna att jag inte har pluggat, än. Fy mig, har mig själv att skylla men ska skriva provet imorn iaf, jag kan ju det där egentligen, bara jag tänker efter :)
Fastnade framför tv spelet istället, haha tragiskt va. Skulle ha velat gått på en promenad istället, men får ta det imorn, ska även städa imorn eftersom att det inte vart av idag.
Har även kikat på kvällens avsnitt av BB, och måste erkänna att jag har utvecklat en mindre crush on Simon, haha, han är ju för goo ! :D Hade inte tackat nej till den gosebjörnen :D
Fast jag vet ju iofs vad jag vill ha, men det är utom räckhåll, som vanligt.
'
Nej nu ska jag faktiskt läsa igenom pappret och sen lägga mig i sängen. Så man är utvilad och pigg imorn :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback