kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Denna dag har gått den med :)

Som jag sa så har jag spenderat dagen ute i Kölinge, fint väder underbart att vara ute. :)
Har pysslat med bilen hela dagen, och fin har han blivit. Och mitt projekt vart klart med.
Känner mig duktig, jag kan ibland ja :)
Fick fin besök av lilla Mays som kom över och lekte med Amanda som va hos mamma och pappa, och så fick jag ännu ett fin besök medans jag slipade, Carro kom över med Lisen i vagnen, och hon vart glad över att se mig :D
Det känns oerhört bra !
'
'
Före och efter bilder kan jag lägga upp, jag har ju gjort såhär på bilen förr eller ja, bildelarna men fått göra om det igen, så nu är det så fint så. :)
'
Före;
'
Work in progress;
Efter;
'
Gnidit och gjort fälgarna fina, samt däck och lister, åååh så fint :D
Vart riktigt nöjd faktiskt. Vi åt mat med, pappa grillade och gott va det, som vanligt :)
Pratade med Taantyy med, och så med min apa, och så :)
Gjort mig iordning, pratat med Thomp, åkte fyrhjuling en liten bit och pratat med grannen på andra sidan.
Sen vart det in till staden, mötte upp Taantyy och Nina på Ok, och så åkte vi till Bella och satt där en stund, sen vart det staden något varv. Hämtade upp några hos Bella och sen var Taantyy tvungen att åka, så jag åkte runt en sväng och sen åkte jag hem, har kikat på Så ska det låta på playen :)
Och kikat lite på face. :)
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen hade jag väl tänkt, imorn blir det nog lite plugg. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback