kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Denna dag gick fort. :)

Ja oj ja, den bara flög iväg typ :P
Man ringde iaf Taantyy och pratade med henne ett tag, och så vart det soffan, och tog det lugnt. :)
Pratade med henne igen några gånger :D
'
Pratade med Hubbabubba med, och hon skulle kika förbi på ett besök :D
Och det gjorde hon, och hon lånade duschen och så lagade jag mat till oss, och messade med Honom, :)
Nyfiken ? Haha, rätt åt er :D
'
Maten vart god, köttfärssås och spagetti, mumma, matkoma på engång.
Sen vart det en rök, och så kaffe och sådär. Sen kikade vi på tv och messade med våra Han. :D
Mycket trevligt, och vi har kollat på BB söndagsfinalen tillsammans, helt rätt att Vanessa åkte, :P
Och så kikar vi lite på liven nu, :D
'
Har duschat med, och gjort matlådor och diskat, :)
Messar fortfarande med Han :):):)
'
Jo, jag har ju pluggat med, jäääääätte duktig känner jag mig. :D
Så nu kan man lämna i läxan tills imorn, och känna sig nöjd.
Ska läsa lite med innan jag lägger mig för natten. :)
'
Nu ska vi ut och ta en cigg, jag och min vän :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback