kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dags att säga hejdå, och godnatt !

Kan börja med att säga att maten vart jätte god, och mätt vart jag, och som vanligt så lagade jag mat till hela Gimo :P
Men det är ju bra, då har jag ju matlådor. :P
Kollade på kvällens avsnitt av BB med, ja vad säger man, vissa skulle ha ett par slag där inne, men men.
Efter det så slog jag igång en film, Charlie St. Cloud.
En jätte bra film, och ja jag snyftade en del till den, as I always do. Den berörde mig verkligen och den var som sagt jätte bra ! *snyft*
"Charlie St. Cloud" är ett romantiskt drama baserat på en hyllad roman.
Zac Efron spelar en ung man som efter att ha överlevt en olycka ser världen på ett helt nytt sätt.
I den här känsloladdade berättelsen inleder han en romantisk resa där han omfamnar det förflutnas mörker, samtidigt som han upptäcker kärlekens omvälvande kraft.
'
'
Jag lovar, har du inte sett den, SE DEN ! :D You won't be diappointed :)
Den får iaf 5 av 5 Mickan stjärnor.
'
Annars så kan jag väl inte säga annat än, I told ya so, eller vad man ska säga, but hey, I'm still me. :)
And I'm still happy the way I are, and that's what counts, right !?
'
Nej nu ska jag ta och torka bort mina snyftningar, gå ut på balkongen, där det fortfarande blåser as hell btw, och ta min nattcigg, och sen borsta tänderna, och sen krypa ner i sängen. :)
Hörs imorn !
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback