kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dagen började underbart ! :)

Godmorgon alla söta :)
Idag är jag glad, och det kommer jag att vara heeeeela dagen ! :)
Oavsett, eller ja händer det något jätte tråkigt eller jätte ledsamt så är det klart att jag blir ledsen. Men annars så :)
Vaknade på ett bra sätt imorse, fick sms från Han, :)
'
Jag gick upp, klädde på mig, slog igång lite kaffe, och så gjorde jag mig iordning medans jag pratade med Taantyy i telefjuuun, alltid lika underhållande, och så fort det gick att sminka sig. :) Högtalare som funkar Is the shit ! :D
Alltid lika trevligt att prata med Taantyy med, :)
Och nu har jag gjort allt klart, druckit ett glas kaffe, blir ett till nu snart, och tagit morgonciggen, kollat på Vakna med the voice, och kollat facebook, inte för att det händer sådär jäätte mycket på facebook med iaf. :)
Och det är fint väder ute med, synd att det blåser bara. Men wth det är ju blå himmel och solen skiner :)
'
Idag när jag kommer hem från skolan ska jag städa tänkte jag, för sen ikväll blir det ju träning :D Lovely !
'
Nej nu ska jag ta och ta lite mer kaffe, och en cigg till :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback