kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då var denna valborg officiellt slut. :)

Ja, har haft en väldans trevlig dag och kväll :)
Jag fixade lite med bilen när jag kom ut till Kölinge, så mycket man kan fixa iaf.
Skulle nog behöva en händig karl som fixar rosten på han, bilen alltså. :)
Men allt runt om vart fint, däcken toksvarta och rutorna rena, så nu ser man ut genom dom. :)
'
Sen kom fröken Caroline hem med barnen så då vart det lite bus och gos. Hade en liten fotosession med, men bilderna kommer upp imorn. :)
Och så lite matlagning, :)
Gott satan var det må jag säga, och mätta som rackare vart vi. Kaffe efter maten och massa prat och skratt, så tände mamma och pappa kasen så vi stof vid den ett tag, mysfaktor, saknade bara någon att kramas med, god how I wished You were there with me.
Jag och Thompo tog en ride med fyrhjulingen med, jag körde eftersom att Thompo inte var nykter. Det var kul och jätte kallt.
Åkte runt där i Kölinge och kikade lite.
Sen vart klockan mycket och vi vart trötta, så jag åkte hem och nu sitter jag här :)
Som sagt bilder kommer upp imorn, för mitt batteri i telefon råkade dö sig lite, så har den på laddning nu. :)
Nej gammal som jag är, känner mig så ska jag ta och slå igång en film nu och kura ner mig i soffan och kolla på den.
Sen blir det sängen för min del, tröttis. :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback