kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då va denna dag slut med.

Trött är jag med, förstår inte riktigt varför dock.
Va iaf förbi Hubbabubba och drack en kopp kaffe och tog en cigg i solen, skönt :)
Pratade lite grann och sen åkte jag vidare till Ica handlade lite och en vidare till Onslunda.
Kom fram, jag och Lillasyster packade upp och donade inne medans herr Jocke donade på utsidan, struktur ska det vara, annars är det ingen ide lixx, :)
Nysattack AB, vet inte hur många gånger jag nös, men hade nog varit miljnär om man fått pengar för det. ;)
Älskar våren och sommaren när det är varmt och skönt ute, men älskar inte pollen och alla andra allergier jag har, hade kunnat klara mig bättre utan dom.
That reminds me, måste ringa till min läkare på tisdag och be om receptet på nässprayen så jag får slut på näseländet.
'
Vi åt med, det vart grillat idag med, mumma sörröö, mätta vart vi med, huah ! :)
Och sen vare bara att börja dona lite inne igen, fick iaf lite ordning på sakerna men det är lite kvar.
Och nu är jag hemma igen, trött som sagt så ska ta och krypa ner i sängen nu hade jag tänkt.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback