kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då kom kvällen :)

Då har man varit snäll idag med då, fast det är jag ju iofs varje dag :)
Körde som sagt Johannii och barna till Stavby och så åkte jag hem, hoppade in i duschen.
Och så har jag rökt lite, druckit kaffe, pratat mer med Thompo.
Och så har jag klätt på mig, gjort mig iordning och så pratat med Taantyy :)
Så nu är man väl fin igen då, :)
Lägger upp en bild, så får man väl hoppas att man duger tillräckligt för att gå ut. :)
'
'
Ska väl ta och bege mig ut till skogarna nu, för att sedan köra Thompo, men vad jag ska göra under tiden har jag fortfarande ingen aning om, men något hittar jag väl på :)
'
Nej nu sticker jag, skriver när jag kommer hem i natt igen :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback