kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Är det ok att lägga sig nu ?

Träningen gick bra, skönt vare med, men lagom slutkörd :P
Oerhört skönt med duschen efteråt måste jag säga ! :D
Men träningsvärken efter flyttlasset vi körde igår kändes ju, inte skönt !
'
Har kikat på BB nu med, gårdagens program eftersom att jag missade det igår, och tänkte kika på det andra med, men nej, alldeles för trött nu, så får man gå och lägga sig nu när man är jag ? Som aldrig lägger sig tidigt, och ja för mig är det tidigt nu. ;p
Men så trött som jag är så, ska bara ta nattciggen och sen krypa i säng.
Imorn blir det jobba igen, och så ska jag plugga med. Göra dom sista frågorna i medicin och sen lite annat :)
'
'
I guess, You were too good to be true.... !
'
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback