kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 7 Oktober 2010;


Ja, jag va upp med den där förbenade tuppfaen imorse ! Gick upp, slog igång kaffet, gjorde mig iordning.
Tog med mig kaffet ut till bilen, och åkte mot jobbet. Messade lite med Stephan i daglig ordning.

Kom fram, rökte lite, och sen gick jag in och böt om och satte igång med arbetet. :)
Det gick bra. :D
Fick gå på rast, åt lite mat och rökte. Messade lite med Stephan med, och ja under dagen med.
Återgick till atbetet.
Fick sluta efter mina timmar på jobbet, det regnade som satan ute. Va bestämt att jag och Stephan skulle ses, men vart inte så eftersom att det regnade och så.

Så jag åkte ut till Rasbokil istället, hem till syster. Hälsade på storasyster och vart bjuden på kaffe, sen gick jag över till lillasyster, och pratade med henne och Jocke, och Rocko :)
Vart bjuden på mat, :) Pratade lite grann, men sen åkte jag vidare till Kölinge, hämtade papper hos mamma, och sen över till Thomp, Carro och Maya. :)
Drack lite kaffe, spelade spel med Carro och Maya och busade lite med henne innan det var dags för sängen för hennes del och så tittade jag lite på vardagsrummet och så. Börjar bli fint nu, eller finare, får färg och snart är det nog klart där :)

Pratade lite och drack kaffe, masserade Carros rygg lite, Fjodor börjar bli tung nu. :)
Gjorde det och tittade på tv lite. Pratade lite till.
Men klockan gick och det var dags att röra sig hemåt. 

Kom hem, kikade lite på tv. Drack lite te, och satt vid datorn.
Fick nå grymt jävla ont i ryggen, ischiasen. Och kan säga att det inte är det minsta skönt.
Kom knappt ur soffan, och när jag väl kom ur soffan så kunde jag inte gå normalt. Aj !

Det släppte lite efter ett tag men gjorde fortfarande ont.
Kikade lite på tv, och gick och la mig. Försökte sova lite.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback