kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 14 & Fredag 15 Oktober 2010



Torsdag 14 Oktober 2010;

Yes, ääääntligen en jobb dag, som jag har längtat ! :D Ja jag vet jag är sjuk, men stolt sådan som älskar sitt arbete ! :D

Gick upp där på förmiddagen, tog mediciner, klädde på mig och drack kaffe och rökte så klart.
Tittade lite på tv, och så pratade jag me my lovely one, min tant :)
Hon jobbade, men vi pratade ett tag :) Alltid lika trevligt.


GRATTIS WILLIAM PÅ 2 ÅRS DAGEN, LILL BUS INTE SÅ LITEN LÄNGRE !! :D<3



Vi la på efter ett tag, och jag åt lite lunch, och fixade lite. Sen hade jag väldans tråkigt så jag åkte till jobbet lite tidigare idag. :)

Kom till jobbet, drack lite kaffe och så :) Och sen satte det hela igång. :)

Det gick bra, kändes bra att jobba lite :) Tjäna lite pengar :)
Messade lite med Stephan, och lite me Ejiiiik. Klockan gick och kl.21 fick jag åka hem.
Kom hem, kollade på tv, Paradise Hotel, haha, att man alltid ska fastna :P
Kollade klart på det iaf, satt på face ett tag, och så på msn.
Vart lite mer tv, alla bra program efter varann asusual ! :D

Kom väl i säng där mot kvällen, sent som vanligt, så är det när man inte kan sova =/
Well well, somnade väl någongång iaf.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 15 Oktober 2010;

Vaknade av et ljuvligt sms på morgonen, eller ja natten, :P
Läste det, från Stephan, men sen somnade jag om, yes !
Vaknade nån timme senare, och glömde helt bort smset, haha !
Gick upp, tog mediciner, klädde på mig, satte igång kaffet. :)

Åt en smörgås till frukost, kollade på tv, drack kaffe och rökte. Svarade på herr Stephans mess. :P
Sen ringde Förken L, och så åkte jag med till Thuns. Va där ett tag och kikade.
Vart deprimerad när vi kom ut därifrån, för det snöade :(  Åkte hemåt, stannade på Ica och köpte cigg.
Sen gick jag hem, bytte om till "träningskläderna" och så på med mössa och västen, och musiken playade jag i örat, ja ena, sen gick jag ut i kylan och gick min en timmes promenad.

Det gick bra, och det kändes väldigt skönt när det va färdigt :) Vart bjuden på varmt kaffe hos Fröken L på vägen hem. Drack kaffe och pratade, och busade lite med kidsen. :)

Efter några timmar där, så gick jag hem, hoppade in i duschen, sen lagade jag lite mat, åt, kollade på film.
Och sen vart det msn, och face. Och musik ofc ! :D
Pratat med Anders, och pratar med Bus.

Och nu sitter jag här, sömnlös i Gimo, borde sova egentligen, men kan inte. Bad Anders komma och slå mig i huvudet med en stekpanna, men det ville han inte. :P
Men ska väl ut och ta natt ciggen nu, och sen borsta gaddarna, och sen krypa ner iaf. :)
Hard work work imorn, meed min lilla Apa ! :D

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback