kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 26, Onsdag 27 & Torsdag 28 Oktober 2010



Tisdag 26 Oktober 2010;

Jobbdag idag med sovmorgon, :)
Vaknade där på morgonen, gick upp, slog igång kaffebryggaren, tog lite mediciner, och drack jag lite kaffe.
Klädde på mig, tog det lite lugnt. Kollade på tv, och kikade lite på face och satt lite på msn.

Pratade med fröken L, och så lunchade vi lite ihop :) Det va trevligt. Drack en kopp kaffe med.
Sen vart det dags för mig att röra mig mot jobbet :)
Pratade med Carro på väg till jobbet, hon fixade de sista bilderna till mitt lilla projekt åt Maya :D
Men busan va inte hemma, hon va hos dagmamman, så skulle ringa senare och säga grattis till henne :)
Kom till jobbet, drack lite kaffe och läste lite, sen satte det hela igång :)

Allt gick kanon, och så fick man gå på rast, ringde då Maya, sa grattis och sådär :)

Sen in och jobbade igen. Och allt gick kanon. Messade lite med Stephan under kvällen med.

Slutade kl.21. Åkte hem, kollade lite face och tv, gjorde klart mitt lilla projekt till Maya, duschade. Sen lite tv till. Och sen vart det sängen.


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 27 Oktober 2010;

Hade svårt för att somna igår, somnade inte förns kl.4 =/

men klockan ringde 8 iaf, och jag låg kvar till 9 ungefär. Gick upp då, slog igång kaffebryggaren, klädde på mig, tog mediciner. Drack kaffe, rökte lite, och så åt jag lite frukost.
Kollade datorn lite till, sen var det dags att åka till jobbet och göra några timmar :)
Och det gick bra, i daglig ordning så messade jag med Stephan.
Pratade lite med Tant med. :) Det gick kanon på jobbet, fick massade efter jobbet med.
Sen åkte jag ut till Kölinge, tvättade bilen utvändigt. Fin vart han :D
Sen prata jag med Thomp i telefon, och han ville låna garaget för att städa bilen, :)
Så kollade med pappa, och sen tvätta jag klart min bil och så körde jag ut mammas bil och så kom Thomp och Maya över med kaffe, och jag kramades lite med min lilla bus unge :D

Thomp backade in bilen, och så började vi städa, han i bak och jag i fram. Det tog sin lilla tid, men det gick ju bra iaf. :) Och rent vart det till slut :)
Sen vart det mer kaffe när Carro och Maya kom över efter att ha ätit. :)

När vi va klara så gick vi över och jag fick lite julmust och en kaka. Och så kollade jag på nya vardagsrummet. :)
Det va hur fint som helst :D Och så dansade Maya lite till wii spelet, och det gjorde Thomp med, och vi skrattade, haha !
Maya och jag mös lite, men sen va det dags för mig att åka vidare, skulle hinna till Alunda innan dom stängde, så sa hejdå och så, sen åkte jag till Alunda, handlade lite sen hem, och lagade mat.
Kollade face, messade med S, och så satt jag på msn.
Åt lite, kollade på tv. Greys anotomy, sen skulle jag betala lite räkningar men upptäckte då att batteriet i min internet dosa var slut, så fick ringa swedbank, och sitta i telefonkö ett bra tag. Sen när jag äntligen kom fram, så berättade jag om dosan, med den skulle jag gå till en urmakare så skulle dom byta batteriet och så.
Sen fick jag hjälp med att betala räkningarna, :)

Efter det kollade jag på Paradise Hotel. Lyssnade lite å musik, och så.
Sen vart det sängen, kollade på Scrubs, How I met your mother och så :)


Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 28 Oktober 2010;

Ledig idag, skönt ! :D

Gick upp, tog mediciner, klädde på mig, sen slog jag igång kaffebryggaren. Drack kaffe rökte lite. Ringde till mormor, pratade med henne ett tag. :)
Sen kikade jag lite på tv, och kollade face lite grann. Och så pratade jag med Tant i telefon med :D

Sen vart det dags att åka, skulle mot Storvreta för att gosa bebis och träffa en arbetskamrat som är mammaledig :)

Först åkte fröken L och jag till gränby, åt lite mat, och så köpte vi en present till bebis. Och sen åkte vi mot Storvreta :) Jag fick köra.
Kom dit, gosade bebis, och han va jäääätte sööt lillkillen, och den andra sonen va väldigt söt han med :D
Vi hade trevligt. Drack kaffe pratade och busade lite :D

Men det vart dags att åka hem med, lilla började bli trött och så är det arbetsdag imorn med. :)
så vi åkte hemåt, kom hem. Och vi gick hem. Jag kom in, kollade datorn lite grann, lyssnade lite på musik, hängde tvätten. Och så hoppade jag in i duschen.

Efter det så gick jag över till fröken L som behvöde lite hjälp. Men det lyckades inte som vi ville så :)
Gick hem, kollade på film, pratade lite med Tant på msn, och messade lite med Stephan, och så prata jag lite med Bus med :)

Och nu sitter jag och kikar på Paradise hotel, sen blir det nog sängen, är ju trots allt en arbetsdag imorn, :)
Sen blir det ut till Kölinge och gosa lite :D

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback