kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 12 Oktober 2010


Hello you !

Jo, fick med en sovmorgon idag, eller ja det hade varit en sovmorgon om jag hade gått och lagt mig i god tid igår/natt. :P
Klockan ringde iag vid 9, gick upp och klädde på mig, tog mediciner. Slog igång lite kaffe.
Kollade lite på tv, och pratade med Tant i telefon medans jag drack kaffe och tog morgon ciggen :)
Pratade en stund, men sen gjorde jag mig iordning, och va lite ovan med luggen, men jag vänjer mig. :)

Satt vid datorn en stund, men sen va det dags att rulla mot jobbet. Mina kollegor hade brandutbildning, och jag gick på golvet och slet :D
Inget mig emot. Mer timmar till mig och mer pengar, niiice !

Fick ta rast vid 16, träffade Stephan en stund, pratade och så. Sen var rasten slut och dags att jobba igen.
Gick bra, ovan med lång pass bara. :D

Fick höra att jag passar i lugg, tack för den kommentaren, man har ju för söta kollegor :D
Pratade med pappa en sväng angående vinterdäck. Sen jobba jobba jobba ! :D
Kvällen gick ganska fort. Messade lite med Ejiiik, och sen var det dags att åka hem.
Fick skrapa rutan när jag kom ut till bilen, inte så okej. Kallt som faaen.

Kom hem, slog igång tvn, och satte mig vid datorn. Tog en dusch, duscha av mig jobbet. :P
Sen vart det tv, Bartenderskolan, rätt okej faktiskt. Inte helt fula killar med heller. :)
Efter det vart det Paradise Hotel, hm, lite skeptisk. Men det har ju nyligen börjat, så får se hur det artar sig.

Kollade på Scrubs, och nu tittar jag på How I met your mother, snart blir det sängen med.
Lite trött i ögonen. Och lite ont i ryggen med, vart inge film tittande idag heller, haha ! :D
Ledig imorn, hrmf, jobbar torsdag, ledig fredag, jobbar lördag och söndag.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback