kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 3, Måndag 4 & Tisdag 5 Oktober 2010



Söndag 3 Oktober 2010;

Sovmorgon idag, väldans skönt måste jag säga, efter kanon kvällen med fröken L igår :D
Vi hade trevlig och skrattade massa, det behöver man ibland.

Vaknade till liv, åt lite frukost, fixade iordning och sådär. Sen rullade jag ut till Kölinge.
Hälsade på mamma och pappa lite. Vart bjuden på mat, och kikade på datorn, fixade ner lite program till pappsen, och så kikade han lite på min bil, för jag tycker att det låter som att drvknuten på ena sidan håller på att gå.
Och mycket riktigt, den knackar, så det är dags att byta den, jippie, ännu mer utgifter som man inte behöver.
Men men, sånt som behövs om inte annat.

Sen åkte jag och pappa in till stan och handlade lite, vart willys. Han skulle till Stockholm efter så vi tog våra egna bilar. Handlade och det gick ju bra, har en väldigt snäll pappa som hjälpte mig med det den här månaden, kärlek till min älskade pappa ! <3

Sen åkte jag hemåt, stannade i rasbokil hos syster först, och drack kaffe, och pratade med henne, Jocke och Sara, och en glad Rocko såklart :D
Vi bokade upp nyår och så, blir Vemdalen om allt går som jag vill, blir till att jobba massa nu så man har råd när man väl kommer dit. :) Fast eftersom att vi är några stycken så blir det inte jätte dyrt, men lär köpa byxor att åka i och så med, får se om man har någon snäll vän som har en bräda att låna ut, eventuellt skor, annars får man hyra där uppe inte mer med det. :)
Men ska bli kul, va ett tag sen man va upp och åkte. :)

Åkte hem, packade in maten och sådär. Kikade på tv, och satt lite vid datorn, lyssnade på musik och fixade lite.
Messade med Stephan under dagen med :)

Sen vart det sängen, ladda för att jobba imorn igen :D


Goodbye, and Goodnight !




Måndag 4 Oktober 2010;

Yes, jobb idag, men blir kväll. Så lite sovmorgon fick jag iaf.
Men vart dags för jobbet efter att man fått lite i magen. Städade mina älskade toaletter innan. Sista dagen nu. :)
Sen upp och jobba på avdelningen !

Messade lite med Stephan med. :) Fick ta rast vid 16, och träffade Stephan en sväng. :)
Rökte och så med. Sen upp och fortsätta, och det gick ju bra ! :D


Fick åka hem, kom hem, lagade lite mat, skickade bevis till Stephan som inte trodde att jag skulle göra det. :P
Men han hade ju somnat som vanligt så. :P

Kikade på film medans jag åt, ganska rolig film. Och så vart det en till innan det va dags att lägga sig i sängen.

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 5 Oktober 2010;

Ledig idag, så fick sovmorgon, låg och kikade på tv när fröken L ringde och ville att jag skulle komma och dricka lite kaffe. :)
Så gick upp klädde på mig och tog mediciner, sen gick jag över gården hem till henne. Drack kaffe och pratade lite. :)

Hjälpte henne i tvättstugan, och pratade lite mer. Följde med henne ner och handlade lite, passade på att handla lite jag mer, två grejer. :P


Sen hem, kollade datorn lite, slog igång lite musik. Och kollade om det va nå skoj på tvn, messa lite med Stephan med. :)

Lagade lite mat, vart potatis, skinka och mimosa sallad idag, nom nom ! :D
Kika på en film medans jag åt lite, tog det lite lugnt. Och bara va.

Kikade lite på tv. Messade med Stephan. Och satt vid datorn.

Första avsnittet av Bartenderskolan visades idag, iaf på svensk tv. Va rätt okej faktiskt. :)
Skulle va kul att göra det själv, men ja. :) Byta yrke, iaf lite. :) Men trivs ju med mitt yrke än så länge.

Pratat lite med folk på msn, Bus med :)  Spelat lite alfapet, och fick tok mycket stryk, haha, det är inte bra för mitt ego tror jag. Haha, lär få ta en match till så jag har chans till att vinna :P

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback