kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 10 & Måndag 11 Oktober 2010



Söndag 10 Oktober 2010;

Tröttare än tröttast, vaknade jag av klockan, gick upp, tittade ut i mörktet, kallt som satan va det.
Men gjorde mig klar och så åkte jag till jobbet iaf.

Trött som faen, men drack mitt kaffe på jobbet, och så satte arbetet igång.
Gick hur bra som helst. Fick ta rast, skönt. Sen på't igen ba. :)

Fick sluta och åka hemåt. Kom hem, trött som jag va så somnade jag i soffan medans jag skulle titta på tv.

Vaknade till. Lagade lite mat, vart chili con carne med ris. :) Nom nom, film till det med.
Efter filmen vart det facebook, ;)  Och chatten, chattade med my brother almost in law, haha :)
Och med Ejiiik, haha, störda men så är det ;)
Chattade med dom ett bra tag, och kom på mig själv med att inte alls vara avis på Natta och Sara som just nu sitter nere i Rhodos, med en öl i handen i värmen, hrmf !

Pratade med Tant i telefon en sväng :) Pratade massa. :)

Men sen fick jag roa mig med att prata med dom två på chatten. :)
Massa knaas, vart det men kul !

Det vart sängen så småning om, och trött va jag ju.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 11 Oktober 2010;

Ojah, ledig idag, motvilligt. Men så är det.
Messade lite med Stephan på när jag hade vaknat till liv och så.
Chefen ringde om mer jobb :)  Rökte lite, tog mediciner, och tittade på tv.
Hade väldans tråkigt, men så är det när man inte kan göra så mkt annat. Messade iaf med Stephan under dagen.
Kanske ska ses en sväng imorn. Det visar sig.

Dagen gick, långsamt, fick för mig att baka, tog fram recept och så skulle jag börja, men såg att jag inte hade alla ingredienser så det vart inte så. :(
Får göra det när man har råd att köpa ingredienserna. Yeye, kollade på tv istället och tog det lugnt.

Efter någon film så vart det fb chatten igen, :)  Brother in law, och Ejiiik :D haha alltid lika ruuuligt !

Chattade ett tag, sen hoppade jag in i duschen, fick för mig att klippa lugg igen, men funderade lite till. :)
Pratade ett tag till med Ejiik och Brother in law, sen gick ena och la sig.
Skulle lägga mig jag med, men Paradise Hotel började, så då stannade jag och kikade på det, för att se om det är något att se denna gång.
Och i pausen bestämde jag mig för att klippa lugg, så nu har jag lugg igen, får se hur länge den stannar, :)



Har precis kikat på Scrubs, och nu tittar jag på How I met your mother, och efter det blir det nog sängen, jobbar imorn.

Natt ciggen nu, sen borsta tänderna och sen krypa ner.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback