kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 6 Oktober 2010

Onsdag 6 Oktober 2010;

Ännu en ledig dag, börjar lessna nu ! Riktigt ordentligt, ibland är det skönt att vara ledig, men inte för länge.
Är inte gjord för att vara ledig, klarar inte av att sitta hemma för länge, det går inte.
Duschade iaf, hade fått sms när jag kom ur duschen, ringde upp chefen, och det va ju tur, för hon skrev upp mig på jobb framöver :)

Jobbar imorn till och börja med iaf :)
Efter jag och chefen lagt på så ringde jag min lilla Apa. :) Pratade en stund.
Skulle kika förbi sen, klädde på mig och gjorde mig klar. Sen åkte jag till skyttorp till min lilla apa :)
Tog med mig posten in, och så fick jag träffa den minsta lilla vovven jag sett tror jag, eller nej det va mer som en mus. :) Men otroligt söt, och otroligt glad. :)
Gosade lite med lilla lilla Tequila. Och busade med Ebba och Malin. Åt kladdkaka som Malin så fint bakade :)
Den va suger god ! :D
Det tyckte Ebba med, och det såg man med :D



Busade massa mer, och pratade och hade väldigt trevligt :)
Vart bjuden på mat senare med, det va gott det med :)

Va ut med lilla Tequila en sväng med. Pratade och kikade på tv.


 
 


Hade en väldigt trevlig kväll. Vi kollade på avsnittet av Greys Anotomy, som har haft paus under sommaren.
Det va bra, och är glad att det va som de va nu.

Efter det så va det dags att röra sig hemåt. Klockan började bli mycket och jag ska ju jobba imorn.
Så sa hejdå, och så sen rullade jag och min bil hem till Gimo igen.

Kom hem, akut kissnödig, skickade mess till Malin och sa att jag kommit hem ordentligt som hon ville :P
Kikade lite på tv, Kungarna av Tylösand, haha, pinsamt !

Kollade Face, och har laddat upp lite bilder på bdb, och nu skriver jag lite blogg.

Har även messat med Stephan idag, men ja det är ju ingen nyhet direkt, för det gör jag ju nästan varje dag. :)

Nej nu blir det sängen så jag orkar upp imorn.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback