kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 13 Oktober 2010



Hellu there !

Ojah, ledig idag, motvilligt, men ändå.
Tog det lugnt på förmiddagen, hade inte så mkt val ändå, kikade på tv. Drack kaffe, åt en smörgås.
Satt vid datorn, och kollade på tv. Dampade lite på datorn, eller på internet som inte ville fungera som jag ville.

Så stängde av den, och bäddade rent i sängen istället. :P haha !
Slog igång datorn igen, och denna gång funkade detl lite bättre. Kollade face och sådär.
Jag bestämde att jag skulle ut och röra på mig lite, :) Pratade med grannen och vi bestämde att vi skulle gå en promenad hon och jag. :)

så jag tog på mig skorna och satte igång stegräknaren och lite musik, och gick för att vänta på fröken L. :)
Hon kom ner, och vi började gå vår promenad :)
Gick bra, och det kändes väldigt skönt när vi va klara. :)
Kändes lite som spagetti i benen, men ändå skönt, jag hade gjort lite nytta. :)
Och så jobbigt var det inte med astman, visdt kände jag av det, men inte så illa att jag behövde ta sprayen.
Och så gick det över efter ett tag, skönt. :)

Bestämde att vi ska gå en promenad på fredag med. :)

Kom hem, efter en timmes promenad och 5360 steg, hoppade in i duschen, kollade datorn lite.
Sen lagade jag lite mat. Vart köttfärssås med spagetti idag, nom nom.
Åt de medans jag kollade på film. La mig i soffan och smälte maten en stund.

Diskade lite när filmen va slut, la maten i matlådor, och det blir några st när jag lagar mat. :)
Gich ut på balkongen och rökte lite, sen satte jag mig vid datorn, gick igenom lite okänd musik, och döpte om dom :)
Bara 400 st kvar, haha, deprimerande. :P

Kollade på Paradise Hotel, och sen Scrubs, och så How I met your mother.
Och nu kikade jag på Seinfeld, men ska krypa i säng nu, jobbar imorn, fast kväll. :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback