kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 23, Söndag 24 & Måndag 25 Oktober 2010



Lördag 23 Oktober 2010;

Jo, jobba helg igen, blir några helger på raken men så är det. :D
Gick upp tidigt som tusan, kändes det som, gjorde mig klar, packade det sista jag skulle ha med mig.
Sen gick jag ut i kylan, till bilen, skrapade rutor och så. Sen åkte jag till jobbet.
Kom fram, tog en kopp kaffe, läste lite och sen började arbetet :)
Det gick bra, fick rast, åkte och köpte cigg, sen tillbaka till jobbet, jobba resten av timmarna :)

Allt gick jätte bra, va bara väldans trött. :P Det va vi båda två tror jag. Men det gick bra, och vi skrattade.
Klockan vart 16, dagen gick rätt fort. Men fick äntligen åka ifrån jobbet. Hade ett missat samtal från Ejiiik, såg jag när jag kom ut på parkeringen, ringde upp, och han ville att jag skulle langa lite snus år honom, haha !
Nej men köpa med mig, för skulle ju ändå ditåt :)
Åkte och köpte det, sen åkte jag mot Rasbokil, skickade mess till Sara som kom ner och hjälpte mig att bära upp trådbacken.
Sen hoppade jag in i duschen medans Sara gjorde klart maten :)

Tacos vart det, och nom nom var det ! :) Och äckligt mätta vart vi. Drack en cider och så. :)
Pratade lite grann, sen la jag mig och vila lite grann, eller ja, jag försökte iaf. :)
Det gick inte så bra, så gick upp och drack lite till.
Sara höll på att fixa naglarna, och så lyssnade vi på musik.

Efter ett tag kom Danne och Malin förbi :) Trevligt. Och så kom Erik förbi med. :)
Så drack vi och lyssnade på musik. :)
Vi lirade lite poker, och det gick ju bra, iaf första gången då jag vann ! :D
Sen gick det bara utför tyvärr, sen spelade vi "Jag har aldrig..." haha ja full vart man efter det måste jag säga. ;)
Eller ja, lite iaf. Men man drack ju typ till det mesta. :P

Vart mer musik, och trevligt hade vi, vissa otrevligheter hände, men ja. Vi försökte iaf.
Sen kom Ekman förbi med, me sprit, och smörgåstårta. :)
Jag pratade med Bus i telefon en stund.

Vi vart lite nostalgiska och lyssnade på massa gammal musik, som man lyssnade på när man va yngre. :)
Massa barnprogram och så :D Och så åt vi lite smörgåstårta :)

Ja kul hade vi minsann ! :D  Men trötta vart vi och onyktra va vi.
Gick och la oss där mot natten. Lika bra det eftersom att man skulle jobba på eftermiddagen dagen efter.


Goodbye, and Goodnight !




Söndag 24 Oktober 2010;

Ja, lite trött idag, men bara det. Blir inte bakis, och tacka gudarna för det :)
Vaknade runt 12 tiden. Drack kaffe, rökte. Och sen käkade jag lite, tacos från igår, nom nom. :)
Sen pratade vi lite, och jag gjorde mig iordning. Sen var det dags att börja rulla mot jobbet.

Kom fram, drack lite kaffe och så började jag. Och allt gick bra, lite seg i kroppen och sådär bara :P
Men kvällen sprang på, och det gick fort. Sen fick man åka hem kl.20. :)
Fick skrapa lite rutor först, sen bar det av hemåt. Kom hem, bar in allt. Sen vart det soffan.
Och så lagade jag lite mat, vart köttbullar och makaroner, enkelt men gott :)
Pratade med Anders på msn med och sådär.

Kikade på tv, vart en film på 3an, vid din sida. Sen vart det lite annat, och så vart det en film. :)
Tog det mest lugnt. Vart sängen ganska tidigt.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 25 Oktober 2010;

Fick mig en sovmorgon idag, det förtjänade jag efter att ha jobbat i helgen.
Hade t.o.m mobilen på ljudlös, haha ! :) Det brukar jag inte ha.
Så hade fått lite sms när jag vaknade till liv, och tittade på telefon.
Sen ringde chefen med. :)  Jag kollade på tv, och satt vid datorn.

Messade med Stephan och så. Vart en film med. Tog det bara lugnt idag.
Behövde det tyckte jag. Messade ju ändå med Stephan heeela dagen.

Lagade lite mat på eftermiddagen, kollade på en film medans jag åt. Sen vart det datorn en stund. Och kollade lite tv. :)

Kollade på Paradise hotel, sen vart det top model, och sen Svenska hollywood fruar. :)
Ja det vart med tv :) Mys hela kvällen, med mig själv då :)

Pratade lite med Tant på msn, och så. Messade med Stephan och sen hoppade jag in i duschen.
Och nu har jag kikat på How I met your mother, Spin city, och Seinfeld.
Pratat lite med kompisar på msn. Och nu kikar jag på Jims Värld. Snart blir det sängen. :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback