kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 8 & Lördag 9 Oktober 2010



Fredag 8 Oktober 2010;

Jo, ledig idag, mot min vilja om man säger så, vill inte vara ledig, vill inte vill inte vill inte !
Men hade tyvärr inget val, får se fram emot att jag ska jobba imorn och på söndag iaf.

Vaknade till av sms först vid 5 tiden på morgonen, och sen ett vid 12 tiden, svarade inte.
Men det va Stephan som skickade. Jag orkade inte, kände helt ärligt inte för att svara. Även fast jag ville.
Ville bara va jag för ett tag. =/

Gick upp efter ett tag, efter att ha legat vaken i sängen ett bra tag, ja då blir man lite kissnödig, så fick springa upp på toaletten, haha !
Svarade iaf på hans sms, efter det tredje jag fick, där han frågade om jag hade dött eller något.

Kollade lite på tv, sattt vid datorn och sådär. Messade lite med Stephan.
Pratade lite med folk på msn, och så gick jag ner och handlade, eller ja försökte iaf.
Pratade med Stephan på msn, lagade lite mat.

Åt och kollade på tv, tog det bara lugnt. Hade inte så mkt val.
Messade lite med Sara, dom hade en mini fest hemma, men eftersom att jag jobbar imorn så kan jag inte åka, och så har jag inte råd att sitta och åka heller.

Så stannade hemma, och tog det lugnt, lyssnade på lite musik, tänkte lite, eller ja för mycket som vanligt, ska sluta med det, slutar aldrig bra.

Satt uppe ett tag, va inte trött, kunde inte sova som vanligt. Försökte och somnade väl efter att ha tittat på klockan för typ femtielfte gången, och den visade 02.05.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 9 Oktober 2010;

Klockan ringde, och jag lovar att jag va uppe före tuppfaen idag igen, i mörkret och kylan.
Men lika glad för det, med kaffet i ena handen och bilnyckeln i andra så gick jag till bilen, och åkte till jobbet.
Möttes av glada ansikten, och så började arbetsdagen. Gick bra, trots min trötthet.
Fick gå på rast, åt lite grann, rökte lite och sen upp och jobba igen.
Dagen gick lugnt och sakta. Men ändå rätt skönt.

När jobbdagen va över så åkte jag ut till Kölinge, pratade lite med Sara och Natta, Jocke med och Rocko, eller jag pratade mest med honom. :)
Pappa och mamma förstås, och så kom Maya över, Thomp och Carro med. :)
Massa trevligt. Natta och Anna gick för att hämta hästarna, kom tillbaka så åkte dom hem för att duscha och hämta lite grejer, och jag började städa bilarna, först mammas bil, först invändigt, och sen tvätta jag den med.
Sen börja jag med min bil, invändigt bara dock. För sen kom Maya över, och ville busa lite. :)
Så busade med henne, sen följde jag med henne hem, och så över till mamma och pappa för att äta lite.
Pratade massa och skrattade ännu mer ! :D

Men efter allt roligt så va det dags att röra sig hemåt, så sa hejdå till Natta och Sara för dom åker ju till Rhodos imorn, eller i natt. Inte alls avis. Hrmf...
Sa hejdå till Jocke och Rocko med, och mamma och pappa. Så åkte jag hemåt.
Fröken J ringde på vägen hem, och ville dricka lite kaffe med mig, jag skulle bara duscha när jag kom hem, och sådär.

Men hon kom över efter ett tag, och vi drack kaffe och pratade massa. :)
Trevligt som vanligt, fick mycket sagt, :)
Hon gick hem för ett tag sen, och jag skriver blogg, blir jobb tidigt imorn igen, så snart blir det sängen.
Ska kolla klart på filmen på tvn först.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback