kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tis 8, Ons 10, Tors 11, Fre 12 & Lör 13 November 2010



Tisdag 8 November 2010;

Sov morgon idag, och ledig på det, väldigt skönt och väldigt lägligt. :) Tycker också att jag förtjänar det om jag ska vara ärlig. :)

Sov iaf ut, gick upp tog mediciner och sådär, sen vart det städning, och tvättning. :)
Fint vart det i lägenheten, och det är ju nice.

Va tvungen att ringa till Sony Ericsson, för att kolla va det va för fel på min telefon, som inte ville som jag ville, och dom sa att jag skulle testa med en annan laddare, och om inte det funkade så skulle jag lämna in telefon, men isf så blir det en ny telefon.
Jag kunde liksom inte skicka sms, och inte ta emot sms, bara ringa och ta emot samtal, skit telefon.

Pratade med Pappa på dagen, och så pratade jag med Tant. :)
Försökte få tag på Malin, men det gick inge bra, för hennes telefon va nog lika störd som min.
Men men, snön kom ju, och snöstorm vart det. Så jag fick lite halvpanik, efter att ha pratat med Tant i telefon så gav jag mig ut för att åka till Kölinge i snöstormen, det gick ju bra, men man kunde ju inte köra så fort.
Ringde till Erik på vägen ut, och han skulle hjälpa mig att byta däck :)
Vi hade faktiskt en trevlig stund där i garaget, när vi böt däck, lite egentid liksom.:)

När vi va klara med det, så pratade vi lite ljud och så, sen åkte Erik hem, och jag körde ut min bil ur garaget, och sen in med mammas, och sen åkte jag hem jag med.

Kom hem, lagade lite mat, åt och sen vart det duschen. Irriterade mig på snön, och undrade varför det va tvunget att komma så jäkla mycket snö ?!

Kollade på mina program, Bartenderskolan och sen Paradise Hotel. :)

Sen hängde jag upp tvätten, och sen vart det sängen, med önskan om att all snö skulle försvinna till morgondagen.

Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 10 November 2010;

Vart en sovmorgon idag med, jobba kväll idag.

Gjorde inte så mkt, på förmiddagen, tog det mest lugnt. Kollade på tv, och så.
Sen va det dags att åka mot jobbet, men vart förbannad när jag kom ut till bilen. För jag kunde liksom inte stoppa in nyckeln i låset på dörren. Nej för där satt ju en halv nyckel, det va alltså någon som ville komma in i min bil under natten, idioter. Låste upp bilen från passagerar sidan, och så bortsta jag bort snön från bilen, vilket inte tog så lång tid med den ilska jag kände just då !
Slängde upp en mindre gulligt inlägg på facebook och så åkte jag mot jobbet, pratade med pappa och berättade.

Kom till jobbet, rökte lite innan, och sen fick jag avreagera mig lite, genom att prata med min kära kollegor.
Sen satte arbetet igång, fick iofs byta avdelning, men det gick bra ändå. Pratade med älskade Tantyy, och hon skulle hjälpa mig att få ut den där halva nyckeln ur nyckellåset.

Så efter jobbet så åkte jag in till stan, och hem till Tantyy, och vi fick ut nyckeln, en volvo nyckel va det, hmm.
Smart drag, idiot !

Efter det så gick vi in, pratade lite och kollade på tv. Satt på facebook i telefon, och sen vart det sängen.
Jobb väntas imorn.

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 11 November 2010;

Ojah, jobb idag, upp tidigt, och se fram emot en heldag på jobbet. Nice :)
Sov ju hos Tantyy, så slog igång kaffe bryggaren, sen tog jag mediciner och så, sen gjorde jag mig klar, och så gick jag upp och väckte tant, men hon ville inte vakna första gången, så fick väcka henne engång till. Då kom hon upp, och att kaffet var klart gjorde ju saken lättare :)

Drack lite kaffe, och rökte lite. Sen rullade jag mot jobbet, kom fram rökte lite innan jag gick in och böt om.
Sen vart det kaffe innan arbetet satte igång. Allt gick bra som vanligt. :)
Fick gå på rast, rökte lite. :)

Sen på det igen, och jobbade till kl.14, och sen fick jag gå på rast till 15.30. Gick då och rökte först, sen vilade jag lite grann.
Och så var det dags att arbeta lite till, :) Vilket gick bra. :)

När man väl fick sluta så åkte jag och en kollega hem mot Gimo. Släppte av henne på station och sen fortsatte jag hemåt, bar upp grejerna från bilen, kom in.
Kikade på tv, och så kikade jag på Paradise Hotel avsnitten jag missat på, tv6play.se :)
Pratade med Taantyy, och sen vart det sängen efter att jag kikat klart på avsnitten.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 12 November 2010;

Ledig idag, och dagens planer va att åka in till stan och inhandla ny telefon.
Gick upp, duschade och så, fixade lite, pratade med Taantyy. Och så gjorde jag mig klar och packade lite, och sen var det av mot staden. Kom fram, och vi kom hem till Taantyy samtidigt, då åkte vi och hämtade Wille, och sen bar det av mot Stenhagen och Siba, men åkte vidare till Elgiganten, ochs en tillslut OnOff, där vart det mobil köp iaf, och förlängning av abonemang, och massa flörtande. :) Sjukt fin säljare hade jag, hehe. :)

Efter det åkte vi och handlade mat, och sen hem, åt lite smörgås och drack te, sen vart det sängen för lillbus, Tantyy somnade hon med, så fick väcka henne när Wille hade somnat. Och då satte vi oss vid datorerna och kikade.
Och så kikade vi lite på tvn med. :)

Skrev ett blogg inlägg, men när jag skulle publicera det så försvann hela skiten, tråkigt less jag vart.

Då stängde jag av datorn och så vart det sängen, klockan va ju trots allt mkt, och jobb dag väntade.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 13 November 2010;

Uppe tidigt idag men, slog igång kaffe, klädde på mig, tog mediciner och gjorde mig iordning, drack kaffe själv idag, men det gick bra. :)
Sen bar det av mot jobbet, kom fram, rökte lite och sen in böt om och upp, drack kaffe och sen började arbetet :)
Det gick hur bra som helst, fick gå på rast, rökte lite, messade lite med Taantyy, och förtsatte dagen, fick gå hem, kl.15.
Åkte då in mot stan, hem till Taantyy, och så åkte vi upp till City Gross och handlade lite, och sen hem, lagade mat, åt och så badade vi Wille, och busade massa. :)
Sen upp, och kikade på tv, och mös lite. Tobben ringde och ville ha lite skjuts, så åkte bort till honom och hämtade upp dom och så åkte vi mot Sävja, släppte av dom där, och sen hem till Taantyy igen, fipplade lite med min nya telefon, la över alla kontakter och så. Och kikade lite mer.

Sen väckte jag Taantyy som somnat när hon lagt Wille, så satte vi oss i soffan med varsinn dator, och kollade Facebook. Kolla lite på tv, men. :)

Och nu sitter jag här och skriver igen, och hoppas på att det inte försvinner denna gång. :)
Ska fippla lite mer med telefonen snart tänkte jag. Ska lägga in lite bilder och musik på det, för mitt andra minneskort funkade ju inte i den nya, passade liksom inte. :) Men det tar inte så lång tid.

Efter det blir det nog sängen.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback