kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tis 23, Ons 24, Tors 25 & Fre 26 November 2010



Tisdag 23 November 2010;

Sovmorgon idag, skönt, med tanke på att jag inte börja jobba försn kl.15 så va de sovmorgon ! :D
Sov inte så jätte länge dock, pga nästäppan, blir så less kan ju inte sova med den. =/

Vaknade kikade lite på tv, och sådär, tog mediciner och rökte lite grann.
Sen vart det lite mer tv :)
Tog det bara mest lugnt innan det var dags att åka mot jobbet i snön :P

Kom fram drack lite kaffe, och så började det hela :) Och allt gick bra som vanligt. :)
Fick sluta kl.20, åkte då in till Tant igen. Pratade lite och sådär :)
Tant va lite trött så hon sov lite grann, jag duschade och så :)

Sen vart det tvn för mig, Bartender skolan, och sen Paradise hotel :)
Sen vart det faktiskt sängläge för mig, lite trött efter dagen iaf. :)

Goodbye, and Goodnight !



Onsdag 24 November 2010;

Sovmorgon idag med, blir så när man jobbar många kvällar :) Men skönt med.
Slippa åka ut tidigt och slippa alla vägsniglar som inte kan köra bil bara för att det råkar vara mörkt ute och så råkar det va någon snöflinga på vägen, och ja oj det råkar snöa lite. Guuuud :P

Gick iaf upp, kikade lite på tv, tog medicener och sådär, rökte lite med.
Sen kom Tant hem på lunch, och vi gick ut med grannhunden och rökte lite.
Sen åkte vi båda, Tant va tvungen att låsa och jag åkte mot jobbet. :)
Kom fram, drack kaffe och pratade lite med kollegorna och så, sen satte det hela igång. :)

Gick bra, fick gå på rast. Sen på det igen.
Messade lite med Stephan under kvällen, vilket inte är så ovanligt. :)

Kvällen gick fort, och så var det dags att röra sig hemåt, eller ja in mot stan. :)
Kom in, pratade lite och sådär, kikade lite på tv, och kikade datorn, köpte lite mat och så åt vi. Sen vart det tv igen.

Jag och Tant underhöll oss med massa saker speciellt en sak som va väldans rolig ! :D hahahahaha !
Kan inte sluta skratta åt det. :P

Sen vart det sängen, alldeles för sent för oss båda, efter lite bus ute med :)

Goodbye, and Goodnight !



Tosdag 25 November 2010;

Sovmorgonen satt fint idag med faktiskt, skönt, när man kom i säng sent igår.
Men börjar kl.14 idag, så det är lite tidigare iaf.

Gick upp, klädde på mig och tog mediciner och sådär. Sen fixade jag klart med mina saker, eftersom att det skulle bli destination Gimo efter jobbet idag. :)

Packade ner allt, och bar ut det i bilen, sen bar det av mot jobbet.
Kom fram, efter mkt om och medn folk kan ju inte köra bil... !

Drack lite kaffe och så satte arbetet igång. Allt gick bra, och fick gå på rast med, och så fortsätta sen.
Gick av kl.21, åkte då hemåt, kändes lite konstigt när man inte åkte hem till Gimo på typ någon vecka. :)
Men skönt ändå, pratade med Tant på vägen hem.
Kom hem kollade posten, och räkningar va det, som man helst ville slippa, men ja :P
Sen hade jag fått min OTH box, 7e säsongen :D Niice !
Och ett brev från skolan :) Så får se hur allt blir nu. :)

Sen kollade jag lite på tv, och så lite på datorn, Face och msn. :)
Sen vart det sängen, efter att ha ringt och väckt Tobben, som skulle upp och ploga snö, och beställt väckning :D

Skönt att krypa ner i sin egen säng, om det inte hade vart så jävla kallt i lägenheten så hade det varit ännu bättre.

Goodbye, and Goodnight !



Fredag 26 November 2010;

Yes, jätte trött va jag, men upp gick jag. :) Åka till arbetet och slita lite. :)
Hade en kort dag ändå, så det skulle bli skönt.

Kom fram, drack lite kaffe och så, sen började det hela. :)
Och det gick bra, trots någon motgång. Men det är ju jag. :P haha !

Fick gå och fika lite, och så fick jag veta att jag skulle jobba natten, så fick sluta kl.12 och så åka hem och sova då.
Åkte först förbi Linda och väckte henne, och drack kaffe med henne, och pratade lite, skruttan är sjuk =/

Sen åkte jag hemåt, kollade Face lite och sen gick jag och la mig, ställde klockan och somnade.
Drömde massa konstiga drömmar, usch ! =/

Vaknade till några gånger, men sov lite ändå. Vaknade kl.18, gick då upp, och fixade lite, kollade ut, och ja det snöade som satan, typiskt :P
Satt vid datorn lite grann, och kollade på tv, och så slog jag igång första avsnittet på säsong 7 :) Älskart !

Betalade lite tråkiga räkningar och så. =/ Men det måste ju göras det med.

Pratade med en kollega/granne, och sen vart det dags att röra sig mot jobbet. Först ut och leta fram bilen under all snö. Det tog ju sin lilla tid, men hittade han till slut :)

Gick bra att köra med, lite snö på vägen och nån vägsnigel fanns det men ja, det gick :)
Om det bara inte hade snöat så rackarns mkt. :P

Parkerade bilen på jobbet och så gick jag in, böt om och sen började jag jobba :)
Skriver mer när jag har vaknat imorn :)

Goodbye !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback